Lukaisin sitten uusimman Viivi Pusun. Olen lukenut kaikki tähän mennessä ilmestyneet ja nyt alkaa pahasti tuntua jo saman pyörittelyltä. Ehkäpä enään ei tarvitse lukea tämän sarjan kirjoja. Minulla vain on tuo "sarjatauti", kaikki on luettava, vaikka kirja ei kovin hyvältä vaikuttaisikaan. Pakkomielteitä. ;)

Nyt on levylautasella sitten Tuija Piepposen elämäkerta ja se vaikuttaa oikein luettavan sutjakalta kirjalta. Ei ollenkaan siis nukuttavalta. Sivuja olen vasta edennyt muutaman kymmenen niin ei vielä siitä sen ihmeempiä. ;)

Kirjastosta lainaamieni kirjojen pino ei vain pienene, kasvaa vain. Odotan niin innolla pääseväni omienkin kirjojen kimppuun. Kolmekymppisen kirja pinot ovat huolestuttavasti näyttäneet aika "lapsellisilta", mutta ei ole jaksanut lukea oikein muuta... Pari aikaisten kirjaakin luin tuossa ja mainita täytyy Terttu Autereen "Kirjepostia" aivan herkullisen ihana pieni kirja 1900-1930 - luvun suomesta ja naisten ja miesten suhteista. Tämä kirja oli oikea karamelli. =)

Mitä kasvavammassa määrin halauasin lukea Potteritkin uudelleen, nyt kun viimeinenkin on luettu. Toistaiseksi työ ja muut hommat estävät kirjoihin uppoamisen totaalisesti. Pitkään on mielessä pyörineet myös nämä rakkaat tyttö- kirjat Annat, Tiinat, Lotat jne... Toivon, että saan pian aikaiseksi luettua nekin uudelleen. Viimeksi olen lukenut ne pikku likkana ja nyt olisi kiva kokeilla millaisina ne aukenevat minulle nyt.

D54F7F1FEB8C06DC30DFD7038E0EFB03.png